poniedziałek, 17 listopada 2014

Łańcuch logistyczny czy rurociąg logistyczny ??

W literaturze tradycyjnej jaki wirtualnej można spotkać dwa określenia opisujące taką samą sytuację przepływu towarów i usług od producenta do konsumenta. Może być to co najmniej mylące. Chcę więc rozwiać wątpliwości u tych którzy się zastanawiają. Określenie łańcuch logistyczny i rurociąg logistyczny to jedno i to samo. Różnica w nazewnictwie jest efektem rywalizacji dwóch szkół. Szkoły amerykańskiej i szkoły europejskiej. Amerykanie używają określenia rurociąg logistyczny, natomiast europejczycy łańcuch logistyczny. Założenia, procesy i uczestnicy łańcucha i rurociągu są identyczne.

25 komentarzy:

  1. Dzięki za rozjaśnienie, zawsze się zastanawaiłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz, tego się nie spodziewałem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mnie interesowała różnica między tymi dwoma określeniami, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe informacje. Dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele osób szuka różnic między tymi dwoma pojęciami. Sam nie wiedziałem, że są one praktycznie tożsame.

    OdpowiedzUsuń
  6. Logistyka z pewnością wymaga wiele uwagi, trudnych rozwiazań i organizacji. Tu w firmach mogą sprawdzić się propozycje od https://wirautomation.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejny wpis. Blog jest po prostu genialny. Bardzo często na niego zaglądam i nie mogę doczekać się aż dodasz coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejny tak samo ciekawy artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Informacje są bardzo ciekawe.
    _____
    szkolenia bhp łódź

    OdpowiedzUsuń
  11. Artykuł ciekawy. Myśle, że każdemu się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga. Wpisy dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wejdę tu za jakiś czas z nadzieją, że będzie nowy tak samo ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujący wpis jak i cały blog. Taka wiedza może mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Informacje, które zawiera ten wpis zrobiły na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawiera naprawdę ciekawe informacje Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpis jest świetny, dlatego też liczę, że dodasz coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne informacje. Czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Informacje są bardzo ciekawe. Przykuły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że taki temat jest poruszany.
    ___
    https://eurobuty.com.pl/

    OdpowiedzUsuń